کمیسیون موارد خاص
کمیسیون موارد خاص
کمیسیون موارد خاص دانشگاه زیر نظر معاونت دانشجویی فعالیت میکند. وظیفه این کمیسیون بررسی مشکلات دانشجویانی است که جریان تحصیل آنها به هر دلیلی با مشکل مواجه شده و حل آن با مقررات و آیین نامه های آموزشی موجود ممکن نمیباشد. موضوع آنها در کمیسیون موارد خاص دانشگاه یا استان طرح و مطابق با آییننامههای مربوطه تصمیم گیری خواهد شد.
- مدارک لازم و نکات مهم برای ثبت درخواست در کمیسیون موارد خاص
- لینک ورود به سامانه سجاد: https://portal.saorg.ir
- راهنمای جامع ثبت نام در سامانه سجاد
- آیین نامه کمیسیون موارد خاص
فرم های مورد نیاز برای درخواست کمیسیون موارد خاص:
- فرم کمیسیون موارد خاص داخلی و استانی- مقطع کارشناسی فایل pdf (دانلود)
- فرم کمیسیون موارد خاص داخلی و استانی- مقطع کارشناسی فایل word (دانلود)
- فرم کمیسیون موارد خاص داخلی و استانی- مقطع تحصیلات تکمیلی فایل pdf (دانلود)
- فرم کمیسیون موارد خاص داخلی و استانی- مقطع تحصیلات تکمیلی فایل word (دانلود)
- کاربرگ اعلام نظر استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد-کمیسیون موارد خاص-فایل pdf (دانلود)
- کاربرگ اعلام نظر استاد راهنمای دانشجویان کارشناسی ارشد-کمیسیون موارد خاص-فایل word (دانلود)